פעמיים בשנה
משבר הקורונה טרף את הקלפים גם בסצנת העיצוב הבינלאומית. לראשונה מכריזה ענקית הצבע הצרפתית Pantone על שינוי מגמה באמצע השנה.
הכירו את ה-Synergy: פלטת צבעים המייצגת ערכים של טיפוח, שקט ושלווה

חברת מיידסק, שפיים, צילום: יח"צ

טופ אודיו
צילום: יח"צ חו"ל
אוטוריטת הצבע Pantone לא עוצרת לרגע גם בעיצומו של משבר בינלאומי שפגע קשות בצרפת, מקום מושבה. קברניטיה מסרבים להתעלם מהמתרחש בעולם והחליטו באופן יוצא דופן לשנות את פלטת הצבעים עליה הכריזו בכזאת שבראייתם מייצגת את העולם החדש ותשלוט בעיצוב בתקופה הקרובה.
לדברי ברברה ברזין, מעצבת פנים ובעלת בית הספר ללימודי עיצוב פנים, "הפלטה שהציגה החברה לאחרונה משלבת בין צבעוניות פסטלית למעושנת ונתפסת כהרמונית, מרגיעה ומדיטטיבית. בו זמנית הם השכילו להמחיש בה גם קונטרסט רווי דרמה המשלב בין החשוך למואר".

סטודיו קרמיקה, dream ,קולקצייה של המותג פיורנסה
צילום: יח"צ
טופ אודיו,
צילום: יח"צ חו"ל
"הפלטה משלבת בין צבעוניות פסטלית למעושנת"

גולדשטיין גלרי טפטים, צילום: יח"צ
"הקולקציה החדשה מסמלת פתח לבניית ציר חשיבה מקורי"
כמידי שנה, בחודש דצמבר האחרון הכריזה החברה על הכחול הקלאסי, שהוגדר אז כמקור לשלווה וביטחון בלב העולם הכאוטי, כצבע שיככב השנה אך לאור המאורעות הוחלט לצאת בהכרזה נוספת במרכזה קולקציית צבעים סינרגטית, שלווה, מרגיעה ואופטימית. אותם הדברים שכולנו משוועים להם בתקופה האחרונה.

סטודיו קרמיקה, קולקציית דרים, המותג פיורנסה, צילום: יח"צ

"בניית ציר חשיבה מקורי שתוביל לעשייה מסוג חדש"
רשת אליתה ליוינג gamma המותג

טופ אודיו, רמקול סטריאו אלחוטי דרך האתר, צילום: יח"צ
מחברת Pantone נמסר כי התקופה הנוכחית מכניסה את האנושות לעידן חדש במרכזו תמורות חברתיות וטכנולוגיות שמתקיימות בקצב מהיר. העולם אותו הכרנו משתנה והקולקציה החדשה מסמלת פתח לבניית ציר חשיבה מקורי שתוביל לעשייה מסוג חדש.

FOR HOME ניגא שף
.jpg)
FOR HOME ניגא שף

רשת אליתה ליוינג, צילום: יח"צ