קונים ריהוט ברשת? הכירו את הסטייל של קואלה סטייל!
בדיוק כפי שמחדשים את ארון הבגדים עם עוד חולצה או נעליים, אפשר גם לרענן את חלל המגורים עם רהיט חדש, מעוצב ומרענן, מכל מקום, בכל שעה - עם חוויית קנייה נעימה ונוחה. זה הרעיון שמוביל את "קואלה סטייל", מותג רהיטי האונליין הכי מדליק שראינו בשנים אחרונות

כיום במיוחד, בימי הקורונה, ברור לכולנו הצורך האמיתי שגם ילווה אותנו לעתיד ברכישה של מוצרים ושירותים אונליין. לא גילינו את אמריקה ונכון שזה כבר קורה בתחומים רבים, אבל כיום מתחזקת החשיבות לא רק של ההיצע ברשת, אלא גם החוויה שרוצים לעבור הרוכשים.
כאשר מדובר ברהיטים, בוודאי כאשר רוב המותגים מחזיקים במספר רב של נקודות מכירה והפצה פרוסים בכל הארץ, אנו עדים לתקופה שמאתגרת את הסטטוס-קוו הקיים. כך, יותר ויותר אנשים בוחרים ורוכשים את הריהוט שלהם מרחוק ובאונליין.
אז איך בתוך 3 שנים מההקמה, הופך מותג רהיטי אונליין לשם הכי חם בתעשייה ולמוקד עלייה לרגל של מעל 100,000 גולשים בכל חודש?
עברנו על כל הפלטפורמות הפרסומיות, על האתר, הביקורות של הגולשים והרוכשים והבנו: יש פה חוויה מלאה ואיכותית מרגע המפגש עם המותג ועד שהרהיטים שלו נוחתים אצל הלקוחות בבית.
"כבר משלבי ההקמה של החנות והמערך, ניצבה לנגד עינינו מטרה ברורה והיא לייצר חוויית קניות אונליין מדהימה מרגע הכניסה לאתר ועד הרגע שבו הרהיט יושב בבית הלקוח בשלמות", מספרת אילת שמש, סמנכ"לית השיווק והתוכן בחברת קואלה.

כיצד מצליחים להפוך למותג מוכר שנוגע בכל כך הרבה אנשים בלי אולם תצוגה?
עקבנו במשך חודש אחר הפעילות של המותג ברשת, ראינו עשרות פריטים חדשים מתווספים, קולקציות מתחלפות ומתפתחות ומבחר גדול של רהיטים שלא מצאנו בשום מקום אחר.

"אנו מקפידים לעצב ולייצר פריטי ריהוט ואקססוריז ייחודיים, שיקים ואופנתיים המתכתבים עם הטרנדים הלוהטים ביותר היום בעולם העיצוב, וכזה שאהוב במיוחד על סגנון העיצוב של הלקוחות שלנו שמקפידים להתעדכן בחידושי הקולקציות באופן שוטף".
מהבדיקות שעשינו ברשת, גילינו גם כמות גדולה ומתפתחת של שיתופי פעולה בין המותג לבלוגריות בתחום, אדריכלים, מעצבים ומומחי הום סטיילינג רבים, שגם הם מצאו במותג חוויה פשוטה וייחודית שמאפשרת להם להגשים ללקוחותיהם את החלומות העיצוביים שרצו, ומסייעת לאותם אנשי מקצוע לספק את התוצאה הטובה ביותר - מה שנקרא win-win.
"אנו עובדים בשיתוף מלא עם אנשי מקצוע מובילים בתחום העיצוב" מציינת שמש, "הן באספקת מוצרים ישירות ללקוחותיהם אך גם במישור של השראה, תכנון ובניית קולקציות פריטים ייחודיות שאפשר למצוא רק אצלנו".
"אנו מקפידים לעצב ולייצר פריטי ריהוט ואקססוריז ייחודיים, שיקים ואופנתיים המתכתבים עם הטרנדים הלוהטים ביותר היום בעולם העיצוב, וכזה שאהוב במיוחד על סגנון העיצוב של הלקוחות שלנו שמקפידים להתעדכן בחידושי הקולקציות באופן שוטף"


חיפוש נוח, פשוט וכל רהיט "בצבע"
באתר האינטרנט של החברה מצאנו מבחר שיטות למצוא את הרהיטים שהכי רצינו: דרך חיפוש סוג הרהיט, החלל שאליו הוא מתאים ורעיון ומדליק במיוחד של חיפוש לפי צבעים מבוקשים, פשוט לוחצים על הצבע הצהוב, הוורוד או הכחול – ומקבלים שפע של מוצרים באותו הצבע. תודו שזה מקורי.
אז אם איכשהו עוד לא שמעת על קואלה - הנה בריף קצר
קואלה הוא מותג אונליין, ללא אולמות תצוגה. האולמות שלו הם פלטפורמות הדיגיטל: אתר מהמם, עמודי פייסבוק, אינסטגרם ופינטרסט פעילים במיוחד שמציעים את כל מה שיש למותג להציע במגוון דרכים חווייתיות.
"אנו עובדים ומייצרים בכל רגע נתון תוכן ויזואלי מקורי ומלהיב", מסבירה שמש, "כזה שמאפשר לקהל הלקוחות לחוש כיצד הפריטים יתקבלו בחללים המיועדים ויעטפו את כל הכיף הזה לכדי עולם אחד, שלם ומוגמר לכל אלה שעבורם חדשנות ולייף-סטייל הם הרבה מעבר לטרנד".
מוזמנים להחליט בעצמכם: www.kualastyle.com






